arkadaslar bunu bana bi shellci dedi selcuk diye biri yükselemessin diyo ne kadar link deyişimi yapsanda etsende toplistte kassan blog da kassan bi seviyede kalırsın diyo :Sonu anlamadım böyle birşey olabilirmi?
onu diyen senle dalga geçmiş siteni adam gibi optimize et kasmaya başla takma kimseyi