Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
güzel bi rep puanı budur değil mi olay başkalarını eleştirmeye gelince her zaman haklısınızdır baskaları sizi eleştirince başkaları suçludur. verin - leri içinizde kalmasın çıkarın acınızı sizin canınız can da adamlarinki patlıcan nasıl olsa pes diyorum başka birşey demiyorum. bari rap puanı verirken katılmıyorum derken burda foruma katılıyorum demeseydiniz
Bilmenizi isterim -rep'i ben vermedim ve kimseye -rep verilmesini istemem, psikoloji bozan bi durum -rep mevzusu.. ( Kaldırılsa çok hoş olacak ama kaldırılmıyor malesef.. )

Ben +rep yolluyorum şimdi size, umarım aldığınız -leri telafi eder..

Bu arada yönetici arkadaşlar konuyu kapatırlarsa sevinirim..

( You have given out too much Reputation in the last 24 hours, try again later.

Bugünki hakkım dolmuş sanırım, borcum olsun yarın vereyim.. )