güzel bi rep puanı budur değil mi olay başkalarını eleştirmeye gelince her zaman haklısınızdır baskaları sizi eleştirince başkaları suçludur. verin - leri içinizde kalmasın çıkarın acınızı sizin canınız can da adamlarinki patlıcan nasıl olsa pes diyorum başka birşey demiyorum. bari rap puanı verirken katılmıyorum derken burda foruma katılıyorum demeseydiniz