Afedersiniz konu kapanmış ama siz Hosting sağlayıcıları robot felan mı sanıyorsunuz? 7 gün 24 Saat boyunca bilgisayar basında olup sordugunuz tum soru ve sorunlara 15 sanie içerisinde cevap vermeye programlanmıs robotlar. Dabulyu özür dilerim sadece sizin için değil bu yazdıklarım ama o kadar çok insan var ki bazı dialogları suraya yazsak yazsam yazsalar gerçekten gülme krizi / sinir krizi geçirebilirsiniz. Hosting olarak bakmayın olaya lütfen sadece markete gittiğiniz de dahi aksaklıklar çıkıp beklemek zorunda kalabiliyoruz. Neden herkes hostingci denildiğinde akla dolandırıcılık gelir ki? Tamam bende dolandırıldım yüz milyonlarca param gitti. Ama birisi ikisi çürük diye hepsi de çürük olacak değiller. Bizlerde insanız bizde hasta olabiliyoruz. Yakınlarımız var onlarında çok acil belkide o an için işi bile düşünemeyecek onlarca gerçek hayat sorunlarımız olabiliyor ki. Makinelere derseniz onlarda insan yapımı elektronik aletler kim garanti verebilir ki arıza vermeyeceği konusunda. Önemli olan nokta bu değil ki herkes sorun çıkmaz veya her sorunda saniyeler içinde çözüm bekler ki :S Tamam görevimiz sorunsuz hizmet sunmak ama unutmamak gerekir kusursuz diye bir sey yoktur. Kim ister ki bir musterisini kaybetmeyi. Sonuçta hiçbir hosting işi uğrasan insan ki gun boyunca hatta neredeyse 24 saate yakın bilgisayar basında zevkine otursun