Bende p.m alayım. Kul hakkı konusuna gelirsek; footerde kaynak gösterilerek kullanılabilir gibi bir yazı varsa kul hakkına girmez bence. Fakat adam oraya kaynak gösterilerek kullanılabilir yazdı diye siteyi götürmek yanlış olur. Zaten özgünlük her zaman iyidir dediğiniz gibi.