h4ck4n saol cevap için. tamamen körlüktenmiş benimki. temel ayarlarda direkt varmış en üstte . bu arada zaten bir kere hortlatılmış konuyu tekrar hortlattığım için kusra bakmayın ama sağlam kaynak oldu :P .