ren2x adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Doğrum günün kutlu olsun Seçkin. İyi ki doğdun. Senin bazı konularda kararsız kalmanı şimdi çözdüm. ( ikizler burcu olman sebebiyleymiş. )
Nice yıllara...
teşekkür ederim abi. kararsız kalmamın sebebi temiz iş cıkarmak istememden geliyor daha çok.

Ve sende ikizlersin ama

NatroTech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Doğum günün kutlu olsun. Nice mutlu yıllara
teşekkürler.