Turkcell iyi dedim adamlar 69.5 TL güncel fatura takmışlar müşteri hizmetlerini aradım faturayı yükseltecek aboneliğiniz yok ama fatura kesilmeden nerde hata var bakamayız dediler. Herhalde GPRS paketlerinden biri sistemde aktif görünmediyse standart tarifeden ücretlendirildiyse o kabarttı faturayı. Yaşayan oldu mu böyle bir sorun ?