Merhaba arkadaşlar.Joomla tabanlı sitemi internet ortamında düzenlerken ; düzenleme aşamasında olduğu için Google amca indexlemesin diye robots.txt yi silmiştim.Düzenleme işim bitti.Web yöneticisi araçlarına sitemi kayıt yaptırdım.Birde baktım robots.txt bulunamıyor.Anladım ki FTP e robots.txt yi atmayı unutmuşum.Hemen attım Tarayıcı Erişimi sayfasını yeniledim ve İndirilme tarihi saat olarak ilerliyor ve Durum hala 404 (Bulunamadı) diyor.
Sizce ne kadar sürede Google amca robots.txt yi görür ? Yada sitemi Webmaster Araçları'na kayıt ederken robots.txt yokken kaydettiğim için hiç mi görmez?
Yardımlarınızı bekliyorum, şimdiden teşekkür ederim.