EgeTelekom;
Sende kendi açından haklısın ama ücreti yatırdıktan sonra msnde olmayışın ve telefonunun kapalı olması ulaşamamam ileriki zamanlarda da aynı sorunları yaşayabileceğimi düşündürdü..
Benim sabırsızlığımdan kaynaklanan bişey kimsenin kırılmasını incinmesini istemiyorum..
Ücreti İade için şimdiden teşekkür ederim, sana yakışan davranıştı sağolasın..