Dabulyu Arkadaşdan özür dilerim ilk önce bazi sebeblerden dolayı dişarıdaydım.

Yeni geldım kendısı ile anlaştık ama arkadaş gerı iade istıyor bekleseydı bıraz daha

resellerını açicaktık. Sağlık olsun.

iyi ve kötü yorumlar için teşekkür ederim.