SahinDag adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
merhaba birden isyan etmeyin biraz sabredin belki çok önemli bir işi çıkmıştır veya kötü bir durumdadır insan hali bu 10 dakika sonra ne olcağını bilemiyorsun biraz daha sabredin muhakak bir cevap gelicektir
HeLL1993 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bencede bir iki gün fln gecikirse telaş yapın işi olabilir kötü bişey olabilir Allah korusun
Arkadaşlar çok doğru söylüyorsunuz fakat, ben bu arkadaşa yaşadığım sorunları anlattım, bundan dolayı bazı şeyleri hemen düzeltmek istediğimi söyledim..

Parayı yatırmaya gitmeden önce 1 saat sonra msnde olmasını istedim tamam bende bi yemek yiyim dedi bi insan 2 saat 10 dakikada mı yemek yer, hadi yemek yemeyi geçin verdiği telefon numarası kapalı..

İster istemez insanın isyan edesi geliyor kusura bakmayın..

Umarım başına kötü bişey gelmemiştir..