Siteme konu açarken dosyaları otomatik olarak ftpye yüklüyorum. Yüklediğim resim otomatik olarak 3 ayrı boyutta yükleniyor, bunu nasıl önleyebilirim. Aynı resimden ftpde 3 tane farklı boyutta yüklenmiş durumda. Bir de aldığım yedekte resimlerin de olması için "fullbackup" yedeğinden mi almam gerekir ?