Tahmin etmistim zaten bizim bilmedigimiz baska bir olay nedeniyle gergin oldugunu. Sorun degil.

Ancak ben kimseyi kandırmaya calısmadım. İlk mesajımı konuda bir kanıya vardıgım icin editledim. ( Reklamın adsense ile tehlikeli olacagını dusundum ve kaldırdım )

İlk mesajdaki -artık dedigim reklam tarzına örnek olamayacagı icin- linkini kaldırdıgım yabancı müzik dinleme sitesi benim. Zaten yabancı müzik - yabancı müzik dinle hepsinde 1. sırada. Alabilecegi maximum hiti zaten alıyor.

Ayrıca olaylara biraz daha ön yargısız bakalım. Bu işin yeni heyecanına takılmış toy arkadaslar istisna kim milleti kandırır ki R10'da.. Ki zaten burdaki arkadaslarıda kimse kandıramaz böyle konularda.. Kandırmak isteyen sadece kendini kandırır..