repide kızgınlıkla verdim banlanacaksak birlikte banlanırız sorun değil şu anda sakinim ve yaptığım şeyin yanlış olduğunu biliyorum ancak seninde yaptığın yanlış sonuçta burada olgun insanız üzgünüm rep için bir sorunum yok seninle kusura bakma kızgınlıkla oldu ben girdim sitene ve bi araştırdım site senin site ve orada adsense reklamıda yok. Başka olaylarla birlikte aşırı tepki oldu