Konu
Bu reklam tipi adsense aykırı mı değil mi?
17-06-2009, 17:50:52
#1
Goktug06
Arkadaslar sag altta msn oturum acma penceresi tipi reklam kodu adsense ile birlikte kullanılabilir mi?
Edit: Razor uyarını dikkate alıyorum. Sitedeki reklamı kaldırdım Tşkrler ilgilenen herkese..