Arkadaslar sag altta msn oturum acma penceresi tipi reklam kodu adsense ile birlikte kullanılabilir mi?

Edit: Razor uyarını dikkate alıyorum. Sitedeki reklamı kaldırdım Tşkrler ilgilenen herkese..