eksi rep veren arkadaşlar görmüyormusunuz.konuyu kaldırdım daha ne eksi rep veriyorsunuz.illa -rep verecekseniz yanına bide nickinize yazsanız daha güzel olur ....

dostumuz düşmanımız kimmiş görelim