vidoo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öncelikle yorumların için teşekkür ederim.

bip diye ses geliyor %90 hdd bakıyorum hapörlör de yok o yuzden hdd den geliyor sanıyorum. ben biraz google ' a yı gezeyim size iyi günler . tekrar tekrar teşekkür ederim
ses anakartla bütünleşik buzzerden gelir, bilgisayarında bu aralar yavaşlık söz konusu ise bu ses çıkar. tabi senin anlattıklarına göre yorumluyorum...