Öncelikle yorumların için teşekkür ederim.
bip diye ses geliyor %90 hdd bakıyorum hapörlör de yok o yuzden hdd den geliyor sanıyorum. ben biraz google ' a yı gezeyim size iyi günler . tekrar tekrar teşekkür ederim
Alıntı yaptığın cevabı diğer arkadaşa yazmıştım. Kasanın içinde ana karta bağlı bir buzzer vardır donanımsal bir problem olduğunda bu buzzer hataya göre ses çıkarır.
Sorunun için alıntı yaptığın mesajın altındaki mesajda yazdım problemi.