Konu
Avea parça kontör
17-06-2009, 12:16:02
#3
FaTaL_eRRoR
amacdizayn adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Önce kontor mü gönderiyorsun yoksa önce ücret mi alıyorsun? Onu da belirtirsen iyi olur.
Kardeşim tradesi 20 den yüksek olanlara önce kontör... ama düşük olanlara önce havale diyorum... hatırlattıgın için tskler...