@flashguru:
Ticari bir site ama ben yine de flash girişi çıkışı çok olan bu platformda, flashların tecrübeli insanların incelemesine tabi tutulup, değerlendirilmesine, ölçüt gözüyle bakıp şansımı denemek istedim.
garintsi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
... iyi bir tasarıma sahip olmalı. .... çok çalışmanız lazım tasarım açısından....
İlk adam akıllı (sunuma yönelik) amaçlı çalışmamdı. Değerlendirmeniz için teşekkürler. Yaptığım tasarım beni tatmin etti, ama flashden'in kabul etmeyişini de normal karşılıyorum. Önceden yapılmış çoğu preloader'ı inceledim, örnek verip tasarımları kötülemek istemem, ama kısaca şöyle diyeyim: Bir çubuk var, yüzde yüz olana kadar scale'a tabi tutuluyor. Bu tip sadece tek renk dikdörtgen uzaması ile ilerleyen ve boyutu benimkinin çokça katı olan önyükleyiciler kabul edilince, kendiminkinde tasarım kusuru aramakta güçlük çekiyorum. Görecelilik de bir yere kadar.
Açıkcası uzun yıllardır Flash ile haşir neşir olan birisi olarak, bunu kabul ederlerse aynen CS4 ile seriye devam diyecektim. Ama bu kabul edilmeyiş, jübile havası yarattı.
Tasarımı gerçekten flashden'deki preloaderlara yanaşabilir kanaatinde olan varsa söylesin, geliştirmeye devam edeyim. Çünkü kafamda başka modellerde var (aynı tasarım görüşüyle); boşa kürek çekmiş olmak istemem.