Konu
bu ay ödeme alır mıyım?
17-06-2009, 10:02:44
#1
walks_alone
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Dün hesabıma gelen test ödemesini onayladım. Hesabım çoktan 100doları geçmişti zaten. Bu ay sonunda mı ödeme alırım yoksa temmuz sonunda mı?