zoizo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konuyu bölüyorum ama bu aralar(gerçi uzun zamandan beri var) sunucu hizmeti veren bir sağlayıcı başlık açıyor; fiyatlarımız ve hizmetlerimiz bu diye altına bir bakıyorsun üç sayfa boyunca "hayırlı olsun x bey, hayırlı satışlar y bey" madem hayırlı olsun demek istiyorsun msn'den söyle veya mail at. Her başlığa ayrı ayrı post atmaya ne gerek var İlk başlığın altında hayırlı olsun butonu daha iyi.
doğru söze ne hacet..

onaylı yer sağlayıcı mertebesi bir nebze yararlı olabilir kanısındayım..