Konuyu bölüyorum ama bu aralar(gerçi uzun zamandan beri var) sunucu hizmeti veren bir sağlayıcı başlık açıyor; fiyatlarımız ve hizmetlerimiz bu diye altına bir bakıyorsun üç sayfa boyunca "hayırlı olsun x bey, hayırlı satışlar y bey" madem hayırlı olsun demek istiyorsun msn'den söyle veya mail at. Her başlığa ayrı ayrı post atmaya ne gerek var

İlk başlığın altında hayırlı olsun butonu daha iyi.