WHMCSSHOP adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
güzel düşünce tebrik ettim kardeşimi bunu yapalı cok olmuştu bide @Takunya FX Bilişim İnternet Hizmetleri - Destek bunu kullanıyo dikkatimi ceken altındaki x tasarım yazısını silmemiş axsoy linki vermiş bu tarz iyi niyetli insanlar için bence 2-3 tane kalitei ürcretsiz whmcs teması yapmamız lazım
Ortada Bir Emek Varsa Saygı Duyulmalı Diye Düşünüyorum. Kazım Bey Gerçekten Başarılı İşler Yapıyor ve Bunları Parmağını Şıklatarak Yapmıyor. Baya Bir Emek Var. O Temayı Kullandığım Sürece AXSOY Linki Daima Kalacak.

Bu Arada Temalarınız Bekliyoruz