Konu
iyieglenceler.com
16-06-2009, 23:37:43
#23
ysf1905
Site güzel hoş gözüküyor fakat sanki logo bulunduğu bölüme biraz daha yayılmalı. Alt ve üst kısımları biraz daha doldurabilirsen başka bir eksiği kalmaz herhalde.