Eline yüreğine sağlık üstadım.
Ancak benim de şöyle bir sorunum var. Umarım yardımcı olabilen arkadaşlarımız vardır.
Forumdaki herhangi bir linkin üzerine geldiğim zaman fareyle durum çubuğunda gözüken adres şu şekilde;
benimadresim.com
Ancak tıklayınca da adres çubuğunda yazan adres şu şekilde oluyor;
benimadresim.com
Ve internet penceresinde sol üstte sitenin başlığı, konu ismiyle aynı oluyor. Yani "BenimAdresim.Com - Deneme" değil de sadece "Deneme" oluyor.
Bu iki sorunuma çözüm olabilecek arkadaşlarım varsa yardımlarınızı rica ediyorum. Herkese iyi akşamlar arkadaşlar...
* Not : BenimAdresim örnek vermek amacıyla yazılmış bir adrestir.
O adresin varlığından bile haberim yok.
bendede aynı durum soz konusu... varmı bı yorumu olan arkadaslar?