bence ne uzul ne sinirlen arkadaşım onlar flashın ne otoritesi ne jurisi sadece ticari bi site.
Sen calısmalarına devam et , bir flash sever olarak bunu diebilirm sana moralini hiç bozma ,
onlar kucuk kompakt ve mat dizaynları seviorlar preloaderda .