Dostlar çok sinirliyim
Flashden'e bi preloader (önyükleyici) yapıp ekledim, dizayn kriterlerine girmiyo diyip bir kenara attılar beni.
(Flashden sitesi; flash ile yapılan kaliteli tasarımların satıldığı bir platformdur. Site şablonları, menüler, oyunlar gibi)

Gözünüzü sevim bi ara flashden.net / preloaders'a gidin, benimkinin yanında tamamen bom beleş durumda olanlar var, siz de görün.
ne hikmetse benim ki dizayn kriterlerine uymuyomuş.
Ahanda benimkiler:
[media]http://www.sessiztepe.com/shfg312/luleka.swf[/media] (yüklenen veri ile çalışan versiyon)
[media]http://www.sessiztepe.com/shfg312/preview.swf[/media] (görünüm versiyonu)

Muhteşem bişi kodlayıp tasarladım demiyorum ama son derece vasıfsız ürünlerin yanında haksızlık yapıldığı kanaatindeyim.
insaf ya!!!