Şuan için ADSL'ler için telefon hattı olmak zorunda.
Kalkacak demişlerdi ama öyle kaldı.
Bendeki telefon hattı sadece gelen aramalara açık.
Biri'de öyle birşey yok sadece internet için başvuru yaptım üstteki mesajımdada yazdığım gibi aynı gün geldi..