Bilgisayarın başında olup usandığım birgün kafam esti,takımı alıp en yakın yer olan Üsküdar'a gittim balık tutmaya. O aralar Harem'e yakın bir yerde halı saha büyüklüğünde bir duba vardı.Aparat bişeylerde aldım,dedim kafa dinler,balık tutar eğlenirim. Gittiğimde duba kaldırımıştı,bende az ilerisinde tutmaya karar verdim. Geçtim salladım oltayı vesaire... Bir iki tane tuttum,keyiflendim,dedim oltayı daha ileri sallayım.
Demez olaydım. İyi sallayım derken cumburlump denize düştüm.
Üstüm başım,cüzdanım telefonum vs hepsi gitti.
Etraftakilerin bana bakıp kahkaha atması da cabası. Yakaladığımı iki balığa iyice bi sövdükten sonra attım onları. Öyleyece eve döndüm.
Bir daha gitmedim ama bu aralar yine depreşiyor balık tutma hevesim .