Arkadaşım iyi araştır ben yaptım diyorum dahası varmı. Bide
"Net 4" denen tarife 8 mb 4 gb kotalı aylık 29 ytl demek iyi araştır.
Al buda Resmi:
Merak etme arkadaşım sen 56k kullanırken ben metro ethernet kullanıyordum piyasayı biliyorum alttaki mesajımıda oku sonra başını taşlara vurma.
Yahu zaten 8 mbit hız ile 4 gb kotalı tarifeye geçmek intihardır o yüzden düşünmedim bile onu açıkçası