Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yahu zaten 8 mbit hız ile 4 gb kotalı tarifeye geçmek intihardır o yüzden düşünmedim bile onu açıkçası
Zaten Smile ADSL Ne Hayır Beklenirki. Ben Sadece Bilinsin Diye Söyledim.