çalışmaların gerçekden güzel logorizma fakat bi kere daha söylemiştim renk seçimlerinde biraz daha oynarsan ve pastel renkler kullanabilirsen daha güzel işler çıkaracagına eminim
herşey dilediğince olsun başarıların devamını dilerim