haha hamam böceklerini araştırırken şöyle bir mesajla karşılaştım

" HAMAM BÖCEKLERİNİ KORUMA VE YAŞATMA DERNEĞİNİ HAMAMDAKİ KOKTEYLİNE HEPİNİZ DAVETLİSİNİZ!

GELMEK İSTEYENLERİN BURAYA KAYIT YAPTIRMASI RİCA OLUNUR.

ÇOCUK GETİRMEYİNİZ."