isteyenlere msn gönderildi.msn göndeeren arkadaşlar eklendi. malum pazar olduğu için dışardaydım ve nete girdiğimde de çok yoğundum.
arkadaşlar iş basit.gmail üyesi olanlar giriş yapacak.yeni mail gönder seçeneğine tıklayıp mail konu kısmına yazının başlığını yazacak .geri kalanları da yazı resim vs mail içeriğine yazıp en altına da yani mailin en altına da etiketleri yazıp vereceğim mail adresine gönderecekler.