Çok teşekkür ederim Serkan Bey. Ben bulacaklarından aslında şüpheliyim ama sizi de bunun için yormam. Ayrıca maillere de kafalarına göre, iki - üç gün sonra cevap veriyorlarmış. Firmanın geliri oldukça yüksek bildiğim kadarı ile ama hizmet kaliteleri yok.
Artık bir şekilde sorunu gidericez. İlginiz için çok teşekkür ederim.