Konu
Hasan Şaş bıraktı mı?
14-06-2009, 22:25:28
#10
Venom
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
İsmi 3-4 gündür Eskişehirsporla geçiyor, umarım gelmez bizim için boşa para kaybı olur.