Arkadaşım bunu öğrenmek için avea müşteri hizmetlerini aradı..
"Sizinkinin bitmesine daha var" diyor kadın. Arkadaşım "
yok hayır arkadaşımı soruyorum,onun bittide sadece kontor yüklerse tekrar bedava sms özelliği aktif edebilir mi" diyor kadın hala
"sizin daha süreniz var hala, arkadaşınızın araması gerekiyor yardımcı olamam" diyo

.. Allam yaa.. Arkadaşımda
"şimdi unuttun tüm dediklerimi.... EĞER benim mesaj hakkım bugün bitse kontor yuklersem tekrar aktif edebilir miyim" dedi. Kadın "
hayır 30 gün geçmesi lazım" dedi. Allah ım ya bi cevap için kırk takla attık.