Hayır.İnadına bununla başvurdum bununla devam edecem ama google'ın yaptığınada terbiyesizlik denir


Bir arkadaşım bu şekilde bir siteyle başvurmuştu onunkide şiir sitesiydi aynı bu şekilde.Oda blogcuydu.Onunkini kabul etmişlerdi inş benide kabul ederler
Serdal Ağlayıp zırlamaya gerek yok, Naparsın Google işte. İster Kabul eder İster Yol verir. Mail'ini Aç ve Cevap bekle