Konu
DGN'den Bursalılar'a Müjde!
14-06-2009, 17:49:00
#121
PowerfuL
Çok güzel sistem. İstanbul'da yaşamama rağmen kayıt oldum( belki Bursa'ya yolumuz düşer
). Sistem çok güzel herşeyi gösteriyor. Veri trafiği vs.
Tebrikler.