Dolphin 6.1.6 kurmak istiyorum dosyaları ftp de attık install dediğimizde

XsltProcessor is Off, you should install XsltProcessor

diye bir şey cıkıyor bu sorunu nasıl gecerim yada Dolphinin 6.1.4 versionu elinde olan arkadaş var mı