arkadaşlar güzel yorumlarınız için tşkler. o sizin güzelliğinizden kaynaklanıyor. gerçekten şansıma çok dürüst insanlar denk geldi ve tüm ticaretlerim çok dürüst oldu. amaç müşteri memnuniyeti.
ödemeyi sonradan alırmısınız diyen arkaşım için üzgünüm. prensipleri olan bir insanım ödeme almadan malesef iş almıyorum.