kanal 7 de eski bölümleri yayınlıyor. şimdi anlamadığım; eski bölümleri kanal 7 satın aldı ise show niye ve nasıl yayınlıyor (zaten kanal 7 nin satın alabilmesi ayrı bir konu )

hadi olabilir diyelim. peki, yıllardır böyle bir şey yapmayan show neden kanal 7 yayınlamaya başlayınca o da aynı saatte yayınlamaya başlıyor? hiç etik değil ama ben alıştığım kanalda izlemeyi tercih ederim o başka