Postçu formatında değilde, user formatında atabilir misiniz peki?

Yani 2-3 günde 100 post yerine, örneğin forumdaki başlıklara bakıp uygun konulara karar verip günde 3er 5er tane açarak 1 ay içinde tamamlama gibi bir çalışma olabilir mi?