Arkadaşlar post atıyorum.Wordpress,vbulletin,mybb,smf,.vs post atılır.Kaliteli kalitesiz ayrımı yok.Hepsini düzün ve özenli biçimde atarım.
Her türlü içreik olabilir.Önemli olzan hızdır benim için.
Ödeme itradere göre yapılmaktadır.Benden çoksa itraderi önce post atarım , benden azsa sonra atarım.
Ödeme : işbankası , akbank
Tercihler :
100 post 3.5 TL ( 3 saat içinde )
250 post 7.5 TL ( 8 saat içinde )
500 post 15 TL (24 saat içinde )
1000 post 27 TL ( 3 gün içinde ) teslim edeilir
Tabi isteyene istediği kadar istediği gündede atılabilir.
Referanslar :
https://www.r10.net/editorluk-post-is...tirilacak.html https://www.r10.net/editorluk-post-is...-yapanlar.html https://www.r10.net/editorluk-post-is...tirilacak.html https://www.r10.net/editorluk-post-is...konu-atin.html https://www.r10.net/editorluk-post-is...-ariyorum.html https://www.r10.net/editorluk-post-is...et-iyidir.html