Konu
Hele şükür engelim kalktı
13-06-2009, 10:19:51
#1
cok_asi55
4 gündür banlıydım. ilk defa r10'a giremeyince bir eksiklik sıkıntı oluştu içimde. Ohbe dünya varmış r10.