Teşekkürler Deli Dana,
Notepad++ zaten kullanıyorum. Asıl sorunum ileriye yol aldığı iddia edilip aslında hiç de öyle olmadığına inandığım ücretli yazılımlarla.
Yaş konusuna gelince.. Bu yaşta 20 desem belki eğlenceli olurdu ama 20 olup da 40 demek zaten birşey ifade etmiyor . Ne gereği var ki
İyi çalışmalar