Büyük ihtimal scriptte sadece bir yerde title çekiliyor ve tüm siteye gösteriliyor.Yada değiştirilmemiş.

Scripti hiç kullanmadım ama sizi yardımcı olabilmem içinde kodları görmem lazım.

Haber okuma sayfanızda örneğin;

$sayfabaslik = ""; diye bir kod var siz buranın içine $haberbaslik alanını yazdırmalısınız örnek

<? $sayfabaslik = "$haberbaslik"; ?>

ama script <html><php></html> tarzı kodlanmış ise

<title><? $haberbaslik ?></title> gibi yaparsanız çalışır tabi burda hangi tabloadan çekiliyor onları ayarlamanız lazım