Büyük ihtimal scriptte sadece bir yerde title çekiliyor ve tüm siteye gösteriliyor.Yada değiştirilmemiş.
Scripti hiç kullanmadım ama sizi yardımcı olabilmem içinde kodları görmem lazım.
Haber okuma sayfanızda örneğin;
$sayfabaslik = ""; diye bir kod var siz buranın içine $haberbaslik alanını yazdırmalısınız örnek
<? $sayfabaslik = "$haberbaslik"; ?>
ama script <html><php></html> tarzı kodlanmış ise
<title><? $haberbaslik ?></title> gibi yaparsanız çalışır tabi burda hangi tabloadan çekiliyor onları ayarlamanız lazım