Benimde bir yılanbalığı maceram olmuştu. yakalaması bi dert.. oltadan çıkarması... eve getirmesi. eve getirdikten sonra balığı evdekilere temizlemeye ikna etme çabaları. bunu başaramama. 2 gün geçmesine rağmen yılanbalığının ölmemesi.. temizleyen olmadığı için ve balığın ölmemesi üzerine balığı tekrar geri götürüp salmak..
Şu sıralar oklama avlamaya çalışıyoruz. nedense mevsimi olmasına rağmen oklamadan eser yok. karabalık avlamaya devam ediyoruz göletlerde.
şöyle ufak kırmızı mantarlar olur. onlarla balık yakalaması ayrı bir güzeldir

işten güçten fırsat bulsakta gitsem şu sıralar çok iyi olacak..